Wednesday, February 3, 2010

my most regret

hurm....my most regret thing dat i've done..
tidak menggunakan nikmat yg telah Allah berikan kepada saya..
why did i said that?
well i've been given the oppurtunity toi study in one of the most prestigious school in Malaysia..
for damn 5 years...
and what i did?
NOTHIN...dats rite nothin
yme form one n form two..men2 jer
xpernah criuz studi
d only tyme i studied was d night b4 exam
eventhough final exam
xkesah bout ranking sume
peduli ape
selamat jer...2nd class..haha...minah yg bajet otak mcm syem
luckily ade PMR...baru criuz sket...first tyme lulus sbp...hehe
F4...busy..memanjg...tp kesedarn nk blaja tu dh ade laa
although xde laa smpai top 10..tp to get to first class..wow...
then ade this dilema..nak smbg acc..ke x..
ya Allah..i memg thankful dpt kwn cm pya, sutun
especially pika..hehe...d one yg x give up in myself
same2 trtonggek tyme acc x balance..lumba2 siapkn doc. prniagaan
lumba finishkn homework cik. rahmah
sori frens..i drop out jgk akhirnya....
i tau u yg pent lyn minah yg sorg nie...
bile i looked back...rmai my frens dh lbih brjaye than me
bukan jelez tp belle frust
sebab belle tau belle pon boleh jgak klu nak...
if only i've taken stuff seriously
sekrg belle hrp sgt Allah forgive me.. n give me the second chance
after all Allah is the all Mighty...
9A+..and scholarship for medic in ireland
amin...

3 comments: